3 URTEKOAK EZ DIRA ASPERTU!

Kaixo talde!
Zer moduz? Gaur ostirala denez argazki berriak ditugu zuentzat. Zein ondo pasatzen duzue! Zorionak urteak betetzen daudenei!


¡Kaixo grupo!
¿Qué tal estáis? Hoy, como es viernes, tenemos nuevas fotos para vosotros. ¡Qué bien os lo pasáis! ¡Zorionak a los/as cumpleañeros/as!




                 










Kaixo lagunok!
Gaur ostirala da, eta zuen argazki batzuk publikatuko ditugu. Lan eta lan ibili zarie azken aste hauetan, jolasten, eskulanak egiten..., primeran!

¡Kaixo amigxs!
Hoy es viernes y toca publicar algunas de las fotos que nos habéis mandado. No habéis parado en las últimas semanas, jugando, haciendo manualidades...¡genial!



























2 Urtekoak zertan dabiz?



     KAIXO POTTOKI!!!

     Bada denbora eskolara joan ginen azken egunetik. Gogoratzen al duzue nolako zen egun bat eskolan? Zuen buruak freskatzeko egun bat eskolan bideotxoa dakargu. Gogoratu bokadiloei zuen ahotsa jarri nahi baduzue Vocaroo grabagailua erabili dezakezuela. http://vocaroo.com

      Ya son unos cuantos días desde que fuimos a clase por última vez. ¿Os acordáis de cómo era un día en la escuela? Para refrescaros la memoria aquí os dejamos un vídeo. Acordaos de que si queréis ponerle vuestra voz a los bocadillos podéis hacerlo con Vocaroo.







     Argazki eta bideo pila jaso ditugu. Horiekin bideo bat sortu dugu zuentzat. Etxean primeran pasatu daitekeela erakutsi diguzue, eta horregaitik txapeldunak zaretelako hurrengo linkean klik egiten baduzue diploma bat lortuko duzue, euskeraz zein erderaz: https://midiplomaquedateencasa.org/
 Apurka-apurka gutxiago falta da kalera atera ahal izateko!! Bitartean, bideo honetan agertzen diren ekintzekin ez zarete aspertuko!! 


     Nos habéis mandado un montón de fotos y vídeos. Hemos creado un vídeo para vosotros con ellos. ¡Nos habéis demostrado que os lo pasáis en grande en casa, y por eso como sois unos campeones hacer click en el siguiente link para conseguir un diploma, tanto en euskera como en castellano:
https://midiplomaquedateencasa.org/
Cada vez queda menos para poder salir a la calle! Mientras tanto, ¡Con todas las actividades que habéis mandado en vuestras fotos no os vais a aburrir!







     Danelek Txanogorritxoren otsoa dela esaten digu!! Zelako begi handiak dituzun.... ikusi, ikusi bideoa! Bideoan letrekin jolasean ari da.
    
     Danel nos dice que es un lobo mientras juega con las letras.








      Xabierrek esperimentu bat proposatzen digu!! Adi adi denak!!

      Xabier nos propone un esperimento. ¡Atentos!










     Zuek ere esperimentuak egin nahi? Leizek jadanik probatu du argazkietan iusi dozuen bezala, hona hemen Slime egiteko "errezeta"😋

     ¿Vosotros también queréis hacer un experimento? Leize ya lo ha probado como hemos visto en las fotos,  aquí os dejamos la "receta" para hacer Slime.

Osagaiak/ Ingredientes:


  • Kola zuria/Kola blanca o trasparente
  • Bicarbonato apurtxu bat/Un poco de bicarbonato
  • Lentillen likido pixkat/ Un poco de liquido de lentillas (azido borikoa izan behar du/debe contener ácido bórico)
  • Kolorantea (kolorante kolore desberdinak erabii dezakezue ortzadarra sortzeko/ podeis utilizar colores diferentes de colorante para asi crear un arco iris) 🌈


Asteburu bikaina pasatu eta astelehenean kalera!!Animo Txapeldunak 👏👏👏💪💪💪

Pasar un bonito fin de semana y el lunes a la calle! Ánimo Campeones!👏👏👏💪💪💪



🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈











ESPERIMENTUAK II 20-04-24

Kaixo lagunak!

Esperimentuen gaiarekin jarraituz, zuek etxean egindako hainbat  aurkezten dizkizuegu, animatu eta praktikan jarri!

Menudos científicos que estáis hechos! Aquí podemos ver a unxs compañerxs y sus experimentos
                                        ZIENTZILARI BIKAINAK:






 Hiruhileko honetan, aireak eta argiak izaki bizidunen hazkuntzan eta garapenean duten garrantziari buruz lan egiteko asmoa genuen. Bideo hau, haziak ernatzeko eredu izan daiteke. Animatzen zaituztegu, aldi berean, leku ilun batean haziren bat jartzen ikusteko aldekotasunak.


Teníamos pensado trabajar este trimestre sobre la importancia del aire y la luz en el crecimiento y desarrollo de los seres vivos. Aquí tenéis un vídeo que os puede servir de ejemplo para germinar semillas. Os animamos también a que, al mismo tiempo, pongáis alguna semilla en un lugar oscuro para ver las diferencias.




Egin frogak argiarekin, argi gabe...

KONTATUKO DIGUZUE ZER GERTATZEN DEN...

Gaur Ostiralaaaa!!!!!!!!!!! edo Barikuaaaaaaaaa!

Animatu eta abestu gurekin!!!!!!!!!!


https://drive.google.com/open?id=18U2o4NzhQodkiWz9-3FMnUzI4wOOzBut
     
👏👏👏👏👏👏👏
          MUSU HANDI BAT! !



ARTISTAK ZARETE (IV)

Hona hemen 4 urtekoak zeinen ondo pasatzen ari direnaren adibidea.
Os dejamos aquí el ejemplo de lo bien que se lo están pasando lxs de 4 años.

Eskulanak, esperimentuak eta gehiago



Punteriaren jolasa





Marrazki magikoa





Sumendiaren esperimentua






Eraikiz deseraiki eta deseraikiz eraiki




Lurraskako erroskilak











ZENTZUMEN ZOROAK!

Egun on kuadrila!

"Ostirala iritsi da, iritsi da ostirala... "

Gustatu zitzaizuen hizkiekin jolastea? Oraingoan, zentzumenekin arituko gara. Ezagutzen dituzue? Badakizue zenbat ditugun? Zenbatu, zenbatu!
¿Os ha gustado jugar con las letras? Hoy, jugaremos con los sentidos. ¿Los conocéis? ¿Sabéis cuántos sentidos tenemos? ¡Contad, contad!

 


Has gaitezen jolasean:

1) IKUSMENA/ VISTA:

  • Gidariak gara: Har ezazu bikote bat eta estalizkiozu begiak. Momentu batez, itsu bilakatuko da; beraz, zu bilakatuko zara bere gidaria. Etxean zehar gidatu beharko duzu. Baina, kontuz ateekin! Istripurik ez dugu nahi eta.
  • Somos guías: Escoge un/a compañerx y tápale los ojos. Por un momento, estará ciegx, por lo tanto, tú serás su guía. Lo/La tendrás que guiar por toda la casa. Pero, ¡cuidado! No queremos ningún accidente.
  • Marrazki itsua: Forma geometriko eta kolore desberdinak erabiliz, marrazki bat egin. Orain, marrazkia estali (ezin du inork ikusi) eta zure familiako kideei  folio zuriak banatu. Zure marrazkia ahalik eta zehaztasun handiagoarekin deskribatu eta ea gainerakoak egin duzuna irudikatzeko gai diren.
  • Dibujo ciego: Realiza un dibujo utilizando formas geométricas y colores diferentes. Ahora, tapa tu dibujo (que nadie te lo vea) y reparte folios blancos a tus familiares. Describe tu dibujo con todos los detalles posibles y a ver si consiguen hacer lo mismo.

2) UKIMENA/ TACTO:
  • Bizkar magikoa: Aurrekoaren bizkarra hartu eta marrazkiren bat irudikatu, hizkiren bat idatzi, edo bururatzen zaizuna sortu. Asmatzeko gai da?
  • Espalda mágica: Dibuja, escribe o crea lo que se te ocurra en la espalda de la otra persona. ¿Es capaz de adivinarlo?
  • Ehunduren kutxa: Ehundura desberdinetako materiala kutxa batean bildu eta begiak estalita... zer da?
  • La caja de las texturas: Recoge material de diferentes texturas en una caja. Cierra los ojos y... ¿Qué es?

 3) USAIMENA/ OLFATO:
  • Usain nahasia: Oraingo honetan ere, begiak estali beharko dituzu. Etxeko objektu eta janari desberdinak sudurrera gerturatu eta ia zer diren asmatzen duzun!
  • Olfato mareado: Esta vez también te toca taparte los ojos. Acerca diferentes objetos o comidas a tu nariz y... ¡a ver si adivinas lo que son!
 
4) ENTZUMENA/ OÍDO:
  • Marrazki musikala: Musika estilo ezberdinetako abestiak aukeratu (nahi beste). Minutu batez musika jarri eta sentitzen duzunaren irudia egin. Horrela, musika estilo desberdinetatik pasatu beharko zara. Marrazki guztiak antzekoak izan dira? Edo musikaren eragina igarri duzu?
  • Dibujo musical: Elige canciones de estilos de música diferentes. Escucha la canción durante un minuto y empieza a dibujar lo que sientes. Repite el mismo proceso con todos los estilos elegidos anteriormente. ¿Todos los dibujos han sido parecidos? ¿Has notado la influencia de la música?
  • Ze musika tresna zara? Instrumentu ezberdinak agertzen diren abesti bat aukeratu eta pertsona bakoitzari hauetako bat egokituko zaio. Horrela, instrumentu hori entzuten duzuen bakoitzean, mugitu beharko zarete. Adibidez, ni danborra banaiz, danborra entzuten dudan bakoitzean dantzatu beharko dut. 
  • ¿Qué instrumento musical eres? Elige una canción donde aparezcan diferentes instrumentos musicales. A cada un/a de vostrxs os tocará ser uno de ellos. Así, cuando lo escuchéis os tendréis que mover al ritmo de la música. Por ejemplo, si yo soy el tambor, tendré que bailar cada vez que lo escuche. 



5) DASTAMENA/ GUSTO:
  • Dastamenaren bila: Sukaldera joan eta ea zapore desberdinetako jakiak aurkitzen dituzuen. Hau eginda, probatu dituzuen janariak sailkatu: goxoa, gazia, garratza eta mingotsa. Adibidez, limoia eta ozpina garratzak dira.
  • Bsucando el gusto: Id a la cocina y a ver si encontráis comida de diferentes sabores. Una vez encontrados los alimentos, pruébalos y clasifícalos dependiendo de su sabor: dulce,  salado, ácido y amargo. Por ejemplo, el limón y el vinagre son ácidos.

Asteburu osoa zentzumenekin jolasteko aukera luzatzen dizuegu!
¡Os dejamos el fin de semana para que disfrutéis de los cinco sentidos!

Oso ondo pasa eta astelehenera arte!