IZAN GAITEZEN ZIENTZIALARIAK!

Gaur ostirala!

Gustatu zitzaizuen forma geometrikoen jarduera? Guk oso ondo pasatu genuen asmakizunetara jolasten! Orain, memoria pixka bat egingo dugu! Gogoratzen duzue eskolan zientzialariak bihurtu gineneko eguna? 

¿Os ha gustado la actividad de las formas geométricas? Nosotrxs lo pasamos genial jugando a las adivinanzas. Ahora ... recordemos un poco .. ¿Os acordáis el día en el que nos convertimos en científicxs?




Hau ikusita, jarduera txiki bat proposatzen dizuegu; kolore desberdinak nahastuz, ia zenbat kolore sortzen dituzuen! 

Visto lo visto, os proponemos la siguiente actividad; mezclando diferentes colores, ¿Cuántos nuevos colores podemos crear?




Orain zuen txanda! Karneta eskuratuta, zientzialariak zarete eta! Kasu honetan, koloreak alde batera utzita, urarekin esperimentatuko dugu. 

¡Conseguido el carnet, ya sois oficialmente científicxs! Por lo tanto, ¡Es vuestro turno! En este caso, dejando de lado los colores, experimentaremos con el agua.

Horretarako ... 

1. Ontzi zabal bat hartu eta urez bete. / Necesitaremos un cubo lleno de agua.

2. Zenbait objektu aukeratu. / Elegid varios objetos.
(adibidez; kortxoa, txanpona, arrautza, paperezko itsasontzia, gomazko objekturen bat, plastilina, belakia, tapoiak, superzing, ... )

3. Hipotesiak egin. / Ahora a hacer hipótesis.




4. Banan-banan uretan sartu! / Metedlos en el agua de uno en uno.

Zer gertatzen da? Familiekoei kontatu eta begiratu hipotesiak asmatu dituzuen! / ¿Qué sucede? ¡Compartidlo con vuestras familias y mirad si vuestras hipótesis se han cumplido!

4. Lortu dituzuen emaitzak marrazki baten irudikatzeko prest? / ¿Preparadxs para plasmar los resultados?




Marrazkia egin, eta nahi izanez gero, bidaliguzue e-postaz.
Si os animáis, mandarnos el dibujo vía e-mail.

Ondo pasatzen ari zarete? Gehiago nahi duzue? Orain, pixka bat zailduko dugu esperimentua.
¿Os lo estáis pasando bien? ¿Queréis más? Ahora, lo vamos a complicar un poco más.

1. Urez betetako hiru ontzi zabal hartu. / Rellenad tres baldes de agua.

2. Lehenengo ontzia urez dagoen bezala utziko dugu. Bigarrenari, azukre pixka bat botako diogu; eta azkenari, gatza gehituko diogu. / El primer balde lo dejamos con agua tal cual; al segundo, le añadimos un poco de azúcar; y al tercero, le añadimos sal.

3. Lehen erabili dituzun objektu berdinak hiru ontzietan sartu. / Mete en los tres baldes los mismos objetos utilizados anteriormente.

Zer gertatu da? Zein da ezberdintasuna? Familiakoekin komentatu! 
¿Qué ha pasado? ¿Cuál es la diferencia? Comentadlo con la familia.

Benetan ondo merezitako txartelak lortu zenituzten eskolan! 
Zelako zientzialari bikainak!


Ondo pasa asteburua!




4 URTE B: LEHOIEN DESFILEA

Camille Saint-Saëns musikagilearen "Animalien inauteria- Lehoiak" antzezpena duzue. Tutti da Capo ipuinetatik jasota.

4 URTE B: LEHOIEN DESFILEA:






  • Tutti da Capo ipuina:








4 URTE A ETA C: MUSIKA-TRESNEKIN

Leroy Anderson musikagilearen "Erloju Sinkopatua" instrumentu ezberdinekin burutu genuen.

4 URTE A ETA C:  ERLOJU SINKOPATUA






ETXETIK URDINDU DEZAGUN MUNDUA!


Apirilak 2, osteguna, Autismoaren Nazioarteko Eguna!
2 de abril, jueves, día internacional del Autismo.



URDINDU DITZAGUN GEURE BIZITZAK!






" ZURE AMETSAK EGI BIHURTZEKO GAI ZARA"